

7:00 - 21:00 (včetně víkendů a svátků)

Konzultace na tel: 720 462 099

Působíme v Čechách i na Moravě
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro zapůjčení vysoušecí techniky společnosti Profi Dryout s.r.o.
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi společností Profi Dryout s.r.o., IČ: 237 30 196, se sídlem Makedonská 599/3, Střížkov, 190 00 Praha 9, zapsanou ve veřejném rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C 431972 (dále jen „Zapůjčovatel“) a fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „Klient“).
1.2. Předmětem smluvního vztahu je dočasné zapůjčení vysoušecí techniky (dále jen „Přístroj“ nebo „Zařízení“) na základě předávacího protokolu.
1.3. Společnost Energo-Assistance s.r.o. pouze zprostředkovává prezentaci služeb, nikoliv samotné zapůjčení. Výpůjčku realizuje výhradně Zapůjčovatel.
2. Uzavření smluvního vztahu
2.1. Smlouva o výpůjčce dle § 2193 a násl. OZ vzniká uzavřením předávacího protokolu a převzetím Přístroje Klientem.
2.2. Klient podpisem předávacího protokolu potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a bezvýhradně je akceptuje.
2.3. Podmínkou vzniku nájemního vztahu a zahájení užívání Přístroje je povinnost Klienta zaslat nejpozději v první den počátku vysoušení e-mailové oznámení Zapůjčovateli, ve kterém:
-
uvede přesné místo, kde bude vysoušení probíhat,
-
identifikuje osobu, která bude Přístroj obsluhovat,
-
potvrdí, že tato osoba byla řádně poučena o bezpečnostních podmínkách provozu,
-
prohlásí, že Přístroj je po celou dobu provozu pod kontrolou odpovědné osoby,
-
potvrdí, že jsou bezpodmínečně dodržena všechna bezpečnostní pravidla uvedená v návodu k obsluze a v těchto VOP.
2.4. Nezašle-li Klient toto oznámení v uvedené podobě, smluvní vztah nevzniká a Klient není oprávněn s vysoušením započít.
3. Bezpečnostní a provozní povinnosti Klienta
3.1. Klient je povinen před prvním použitím prostudovat přiložený návod k obsluze a provozovat zařízení pouze v souladu s ním.
3.2. Přístroj smí obsluhovat pouze osoba, která byla prokazatelně seznámena s návodem a bezpečnostními zásadami.
3.3. Přístroj musí být provozován výlučně v prostředí technicky způsobilém (suché, stabilní, bez rizika přepětí, mechanického poškození, přímého žáru, mrazu či kontaktu s vodou).
3.4. Přístroj nesmí být ponechán v provozu bez dozoru. Klient nese plnou odpovědnost za škody vzniklé nedodržením tohoto ustanovení.
3.5. Klient odpovídá za škody způsobené neodbornou manipulací, nesprávným umístěním či provozem v rozporu s návodem a těmito VOP.
4. Odpovědnost za proces vysoušení
4.1. Zapůjčovatel neposkytuje službu vysoušení, nevykonává dohled nad jeho průběhem a nijak do něj nezasahuje.
4.2. Vysoušení je plně realizováno Klientem, který nese odpovědnost za jeho průběh i výsledek.
4.3. Zapůjčovatel vylučuje jakoukoli odpovědnost za havárie nebo škody vzniklé v souvislosti s vysoušením, zejména za:
-
zkrat nebo závadu elektrických instalací,
-
vznik požáru,
-
vytopení prostor,
-
poškození vybavení, stavebních konstrukcí či movitého majetku.
4.4. Každý Přístroj musí být po celou dobu provozu pod nepřetržitou osobní kontrolou Klienta nebo jím pověřené osoby. Přístroj nesmí být ponechán v chodu bez dozoru, a to ani krátkodobě.
4.5. Veškeré následky porušení těchto povinností nese Klient v plném rozsahu.
5. Vrácení zařízení
5.1. Klient je povinen vrátit Přístroj v čistém, kompletním a provozuschopném stavu, včetně příslušenství.
5.2. V případě vrácení znečištěného, poškozeného či nekompletního zařízení uhradí Klient náklady na uvedení do původního stavu nebo plnou pořizovací hodnotu zařízení.
5.3. Zapůjčovatel má právo při vrácení zařízení provést kontrolu a sepsat zjištěné závady. Klient se zavazuje uhradit případné škody dle servisního posudku nebo faktury.
6. Odpovědnost a sankce
6.1. Klient odpovídá za škodu na zařízení od jeho převzetí do jeho řádného vrácení.
6.2. Klient odpovídá i za škody způsobené třetími osobami, jimž umožnil přístup k zařízení.
6.3. V případě ztráty nebo odcizení Přístroje je Klient povinen neprodleně informovat Zapůjčovatele a uhradit plnou tržní hodnotu zařízení.
6.4. Klient je povinen informovat Zapůjčovatele o předpokládaném termínu vrácení. Pokud tento termín překročí, je povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 30 Kč za každý den prodlení.
6.5. Pokud doba zapůjčení přesáhne 30 dnů, Klient je povinen oznámit nový předpokládaný termín vrácení. Neučiní-li tak, je povinen hradit smluvní pokutu ve výši 33 Kč denně až do oznámení nového termínu.
6.6. Po oznámení nového termínu vrácení a jeho překročení běží opět sankce ve výši 30 Kč denně.
6.7. Pokud Klient zahájí vysoušení bez zaslání povinného e-mailového oznámení dle článku 2.3., považuje se takové jednání za neoprávněné užívání zařízení. V tomto případě je Klient povinen uhradit Zapůjčovateli smluvní pokutu ve výši 1 000 Kč za každý započatý den neoprávněného užívání, a tím není dotčeno právo Zapůjčovatele na náhradu škody.
7. Vyloučení odpovědnosti Zapůjčovatele
7.1. Zapůjčovatel nenese odpovědnost za škody způsobené:
-
nesprávným užíváním zařízení,
-
ponecháním zařízení v provozu bez dozoru,
-
porušením bezpečnostních pravidel,
-
samotným procesem vysoušení (výsledek vysoušení je výlučně v gesci Klienta).
8. Závěrečná ustanovení
8.1. Klient potvrzuje, že zařízení přebírá v bezvadném technickém stavu.
8.2. Zapůjčovatel si vyhrazuje právo měnit tyto VOP. Nové znění je účinné okamžikem zveřejnění.
8.3. Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem.
8.4. Spory budou řešeny primárně smírně. Nedojde-li k dohodě, je příslušný soud dle sídla Zapůjčovatele.